Superb 9.2 Booking.com
Baron Palace Resort este situat în Sahl Hasheesh Bay, un hotel nou,la 17 km sud de Aeroportul International din Hurghada si la 20 km de centrul orasului Hurghada. Renumit pentru frumusetea ambientala si locatia acestuia in inima Golfului Sahl Hasheesh, hotelul este construit in stil classic mediteraneean si inconjurat de gradini luxuriante si piscine infinite.
Baron Palace Resort Sahl Hasheesh este un paradis izolat ce se intinde pe o suprafata de 100.000 mp.
Fabulos 8.9 Booking.com
Localizare:
Hotelul Baron Palace Sahl Hasheesh se afla la o distanta de 17 km de aeroportul interational din Hurghada si 20 km de centrul orasului Hurghada.
Facilitati hotel:
Interiorul hotelului este proiectat in tematica orientala avand un stil elegant ce combina armonios stilurile arabice. Aceasta proprietate ofera receptie de 24 de ore, internet wi-fi gratuit doar in zonele publice, servicii pentru persoanele cu dizabilitati, servicii concierge, posibilitate inchiriere masina si shuttle bus, parcare, bancomat, magazine, coafor, contra cost: spalatorie si curatatorie chimica, servicii medicale, numeroase piscine tematice (serviciile la plaja sunt gratuite), restaurante a la carte si baruri, centru spa, loc de joaca pentru copii, amfiteatru roman
Facilitati camere:
Resortul detine 644 camere spatioase si apartamente moderne, elegante si frumos amenajate, oferind intimitate si confort, toate camerele sunt modern si luxos amenajate cu: balcon, baie cu cada/ dus, uscator de par, halat, papuci, TV satelit, telefon, acces internet Wi-Fi, minibar, seif, aer conditionat, set ceai/cafea. Curatenia in camera de 2 ori /zi si schimbarea lenjeriei zilnic.
Sport si divertisment:
Acces gratuit pentru volei pe plaja, fotbal de masa, sala fitness, tenis de masa, biliard darts, bocce, hidrobicicleta, dicoteca (bauturile contra cost), muzica live, program animatie; servicii contra cost: teren de tenis (nocturna), golf, banana, canoe, windsurfing, kitesurfing, parasailing, catamaran, centru diving, plimbari pe cal /camila.
Drinks & Food:
In restaurantul principal servirea mesei in sistem bufet din meniuri internationale, unde se prepara si mancaruri live, se serveste mic dejun, pranz, cina , cu seri tematice gustari intre mese si bauturi alcoolice si non-alcoolice locale. Acces nelimitat in majoritatea restaurantelor a la carte, cu preparate egiptene, italiene, mexicane, asiatice, gratar, fructe de mare, sushi bar, teppanyaki. Tinuta in timpul servirii mesei este smart casual; nu se accepta pantaloni scurti, papuci, costume de baie.
Facilitati copii:
Miniclub si loc de joaca pentru copii, piscina pentru copii incalzita pe timpul iernii, smiling baby club (1-3 ani), kids club (4-7 ani), juniors club (8-12 ani) si teens club (13-17 ani), cinema, biblioteca, camera de somn, meniu pentru copii, scaune in restaurant, patut in camera (solicitare la receptie, gratuit), bona (la cerere, contra cost).
SPA & Wellness:
Acces gratuit la: sala de fitness, aerobic si aqua aerobic, sauna, baie cu aburi, jacuzzi, iar optiunile de relaxare si tratamente spa contra cost: numeroase proceduri spa si masaj.
Informatii utile:
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare.
Conditii de plata:
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor; In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare
Conditii de penalizare in caz de anulare:
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.
Date generale despre documentele de calatorie:
Hurghada apartine Republicii Arabe Egipt.Cetatenii romani pot calatori doar cu pasaport turistic valabil (minim 6 luni de la intoarcerea in tara).Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.Tinerii casatoriti – documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Detalii viza:
-pentru sejur in Hurghada, viza este obligatorie si poate fi achizitionata la sosire, direct pe aeroportul din Hurghada-Pasapoarte normale de calatorie – valabilitate minim 6 luni de la data de iesire din Egipt si min. ½ pagina goala, spatiu necasar vizei-Cost viza: 25 USD / persoana, indiferent de varsta-Pasapoarte diplomatice / de serviciu – turistii trebuie sa obtina viza necesara deplasarii personal, de la Ambasada din Bucuresti-cetateni straini – trebuie sa intrebe personal la Ambasada din Bucuresti care sunt procedurile personalizate pentru fiecare nationalitate. Oferim suport pentru detalii.Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta ca turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
Protectia datelor cu caracter personal:
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.
ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018)Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.