VIP Club Card - Verificati lista actualizata a beneficiilor incluse in acest program pe link-ul de mai jos: https://www.cocktailholidays.ro/vip-club/vip-club-beneficii/
Fabulos! 8,9 pe Booking.com
Recomandat familiilor! Dispune de plaja privata, aquapark, club pentru copii, club pentru adolescenti, loc de joaca, meniuri speciale pentru copii, servicii de calitate, hotel de lant.
Localizare:
Hotelul este situat in statiunea Hurghada la 6 km de Aeroportul International din Hurghada. Plaja privata cu nisip fin se afla la 6 minute distanta de mers pe jos (se trece pe proprietatea hotelului vecin, Steigenberger Al Dau).
Facilitati hotel:
Hotel Steigenberger Aqua Magic are 394 de camere si facilitati pentru toate categoriile de turisti. In cadrul hotelului internetul wireless este contra cost. Aqua park- ul are un total de 7 piscine din care 2 sunt pentru copii si 6 tobogane. Iubitorii de sporturi de apa au posibilitatea de a practica numeroase sporturi de acvatice, contra cost. Hotelul are si facilitati pentru organizarea conferintelor.
Facilitati camere:
In cadrul hotelului exista mai multe tipuri de camere:Camerele standard au o suprafata de 24 mp si ofera vedere la gradina, au balcon frantuzesc si pot avea fie un pat matrimonial, fie paturi twin.Camerele superioare au 34mp si vedere la piscina sau la gradina si dispun de balcon sau terasa, pat matrimonial sau paturi twin.Camerele deluxe sunt mobilate modern, au 45 mp, balcon, vedere fie la piscina, fie la mare sau la zona de promenada.Ca si facilitati, atat camera standard, cat si cea superioara si cea deluxe, ofera aer conditionat ce poate fi reglat individual, minibar, facilitati pentru prepararea cafelei si ceaiului, telefon, TV satelit, seif iar baile sunt dotate cu cada sau dus.Camerele family suite sunt ideale pentru familiile cu copii au o suprafata de 55mp, balcon, vedere la mare sau la zona de promenada, avand in componenta dormitor si spatiu separat de dormit pentru copiiCamerele family junior suite au doua incaperi separate dormitor cu pat matrimonial si living room cu doua canapele, cu o suprafata de 68mp, balcon, vedere la gradina si la zona de promenada.Suita Aqua este cea mai eleganta si luxoasa camera a hotelului avand 70 mp, dormitor cu pat matrimonial si living room cu doua canapele.Camerele speciale pentru luna de miere au 45 mp si pat matrimonial.In cadrul hotelului exista si camere economice, cu o suprafata de 24mp, situate la parter.
Sport si divertisment:
In cadrul centrului de sporturi acvatice, Ilios Dive Center & Aqua Center, turistii pot practica scufundari, windsurfing, wakeboarding, schi nautic, plimbari cu banana pe mare, contra cost.
Drinks & Food:
In cadrul hotelului sunt 5 restaurante, cu specific diferit. Restaurantul Magic Flavors ofera mesele principale in regim bufet si este restaurantul principal al hotelului. Celelalte restaurante ale hotelului solicita rezervare prealabila si implica anumite costuri conform planului de masa rezervat. Restaurantul Magic Kids ofera preparate speciale pentru cei mici si este deschis pentru pranz si cina. Restaurantul Palappa functioneaza pentru cele trei mese principale ale zilei, cu mentiunea ca pentru cina specificul preparatelor este italian. Magic Blue Restaurant & Bar se afla imediat langa plaja si ofera doar intre orele pranzului. Magic Sky Restaurant & Bar serveste preparate culinare doar in perioada cinei, cu specific international. Acesta este situat pe terasa de pe acoperisul hotelului. In plus exista patru baruri si un bar de noapte cu DJ si spatiu pentru dans.
Facilitati copii:
Hotelul ofera celor mici 2 piscine pentru cei mici, un restaurant cu preparate specifice varstei lor. In cadrul Aqua Park-ului exista o barcuta tematica cu tobogane care functioneaza cu orar fix.
Spa & Welness:
In cazul hotelului se afla un centru SPA, cu sauna, hammam, baie turceasca si o sala de fitness. Sunt disponibile in cadrul centrului SPA, mai multe tipuri de tratamente, masaje si reflexoterapie. Persoanele care doresc, pot utiliza si pista de alergare din cadrul hotelului Steigenberger Al Dau.
Informatii utile:
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare
Conditii de plata:
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor; In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare
Conditii de penalizare in caz de anulare:
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.
Date generale despre documentele de calatorie:
Hurghada apartine Republicii Arabe Egipt.Cetatenii romani pot calatori doar cu pasaport turistic valabil (minim 6 luni de la intoarcerea in tara).Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.Tinerii casatoriti – documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Detalii viza:
-pentru sejur in Hurghada, viza este obligatorie si poate fi achizitionata la sosire, direct pe aeroportul din Hurghada-Pasapoarte normale de calatorie – valabilitate minim 6 luni de la data de iesire din Egipt si min. ½ pagina goala, spatiu necasar vizei-Cost viza: 25 USD / persoana, indiferent de varsta-Pasapoarte diplomatice / de serviciu – turistii trebuie sa obtina viza necesara deplasarii personal, de la Ambasada din Bucuresti-cetateni straini – trebuie sa intrebe personal la Ambasada din Bucuresti care sunt procedurile personalizate pentru fiecare nationalitate. Oferim suport pentru detalii.Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta ca turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
Protectia datelor cu caracter personal:
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018)Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.