Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

AQUA FANTASY AQUAPARK HOTEL

Descriere

Fabulos: 8.6 Booking.com Hotelul este clasificat la 5 stele, fiind situat pe plaja privata in Golful Yalikavak, la 8 km fata de centrul orasului Kusadasi si la 80 km departare de aeroportul din Izmir. Complexul dispune de unul dintre cele mai mari aqua parcuri din Turcia, avand o capacitate de maxim 5000 persoane/zi. Este recomandat atat cuplurilor, cat si familiilor cu copii - hotelul dispune de numeroase facilitati pentru cei mici.

Localizare
Hotelul este clasificat la 5 stele, fiind situat la 8 km fata de centrul orasului Kusadasi si la 80 km departare de aeroportul din Izmir. Complexul dispune de unul dintre cele mai mari aqua parcuri din Turcia, avand o capacitate de maxim 5000 persoane/zi.

Facilitati hotel
 Hotelul pune la dispozitia turistilor, restaurante principale, restaurante a la carte, baruri, unul dintre cele mai impresionante aqua park-uri din Turcia, piscine pentru copii, club cu ponei pentru acestia, centru SPA, internet café, sala de jocuri, sali de conferinte.

Facilitati camere
Camerele sunt dispuse atat in corpul principal, cat si in club. Toate acestea sunt prevazute cu baie proprie, uscator de par, telefon, aer conditionat, minibar, TV. Camerele vor fi alocate la receptie aleator, atat in club cat si in cladirea principala, toate fiind denumite standard 

Sport si divertisment
In cursul zilei, turistii se pot relaxa la terenul de tenis, terenul de volei, zona pentru tir cu arcul, sala de gimanstica, bowling, darts sau billiard. In cursul serii, se pot delecta cu diverse spectacole tematice.

Drinks & food
Turistii cazati pot servi masa in cele 2 restaurante principale (Tropicano – 1000 locuri si Oasis – 1000 locuri) sau in cadrul celor 5 restaurante a la carte (Mario’s, Meze, Marine, Mandarin si Prime Steakhouse – gastronomie turceasca, exotica, mediteraneana si fructe de mare). Pe langa acestea, le stau la dispozitie lobby bar, bar la piscina, bar pe plaja, atrium bar, carribbean snack bar, disco bar si atlantis bar.

Facilitati copii
Copii se pot bucura de minunatul parc acvatic creat special pentru ei, cu diverse tematici, cu adancime a apei de 30 cm. De asemenea, exista spectacole de divertisment, locuri de joaca, dar si o nava de pirati (dimensiuni reale). In plus, exista un club pentru acestia, loc de joaca si un club cu ponei.

Spa & wellness
Centru SPA si wellness care cuprinde baie turceasca, masaj, inclusiv pentru copii, tratamente corporale si faciale, sauna, baie de aburi, sala de fitness.


ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Informatii utile
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;

Conditii de plata
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii;- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare.2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii;- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare;- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare. 3. In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor. In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii;- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel.2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii;- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare.

Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:-    20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;-    40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;-    60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;-    80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;-    100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

Date generale despre documentele de calatorie
Turcia – NU ESTE membra a Comunitatii Europene.Cetatenii romani pot calatori DOAR cu pasaport turistic valabil minim 6 luni de la data intoarceriiPasaportul poate fi temporar sau electronicCopii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.Tinerii casatoriti – documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie sa prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.Date actualizate despre documentele necesare  pot fi citite pe www.politiadefrontiera.roAgentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-I acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Protectia datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.


ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018)Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.