Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

APOLLO BLUE HOTEL (EX SENTIDO APOLLO BLUE)

Descriere

Fabulos: 8.9 Booking.com Hotel proiectat cu bun gust, construit in 2009, este situat direct pe o plajă de nisip care coboară lin spre mare. La doar 20 de minute de Aeroportul Internațional Rodos și la 15 minute de spectaculosul Oraș medieval Rodos, înscris pe Lista Patrimoniului Mondial UNESCO. Poziția unică a hotelului, pe coasta de est a legendarei insule Rodos este destinația ideală pentru cei care caută frumusețea naturală și luxul discret al unui hotel modern. A/C inclus in perioada 15.05-20.10, internet WIFI gratuit in zonele publice. Program de Paste (inclus in pret): -Pranzul de Paste include miel, specialitati grecesti calde si reci , bauturi locale si program folcloric Se va desfasura la Apollo Beach Snack Bar Incepand cu 01.01.2018 a fost introdusa taxa locala. In functie de clasificarea unitatii de cazare, aceasta variaza intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte si se va achita de catre turisti la fata locului!

Localizare:
Centrul statiunii Faliraki este la doar câteva minute de mers pe jos de la hotel. Orașul Rhodos este la 20 km distanță și se poate ajunge ușor cu mașina. Timpul de transfer de la aeroport este de aproximativ 30 de minute.

Facilitati hotel:
camere pentru nefumători, facilităţi pentru persoane cu handicap, lift, încălzire, magazine în hotel, aer condiţionat, recepţie deschisă nonstop, cameră de bagaje, spălătorie, curăţătorie chimică, serviciu de călcătorie, închirieri auto, birou de turism, fax/copiator, parcare proprie, restaurant, bar, restaurant (à la carte), restaurant (bufet), snack bar, teren de tenis, sală de fitness, cameră de jocuri, spa & centru de wellness, masaj, biliard, tenis de masă, windsurfing, cadă cu hidromasaj, baie turcească/baie de aburi, piscină interioară (deschisă în sezon), închirieri biciclete, animatori, grădină, terasă la soare, piscină în aer liber (deschisă în sezon), Internet wireless este disponibil în zone publice şi este gratuit,umbrelele si sezlongurile la piscina sunt gratuite insa umbrelele si sezlongurile la plaja sunt contra cost. Turistii care opteaza pentru all inclusive beneficiaza de sezlonguri si umbrele gratuite pe plaja

Facilitati camere:
Hotelul ofera 154 camere si suite avand o suprafata de min 28 mp si  dotate cu telefon, TV satelit, seif gratuit, wi-fi gratuit, frigider, uscator de par, baie, cabina de dus, halate si papuci, facilitati ceai/cafea, minibar ( contra cost),  A / C (inclus in perioada 01.06 - 20.10 in functie de vreme), balcon sau terasă.Toate cele154 de camere sunt decorate cu gust și concepute pentru a oferi lux și confort. Există cinci tipuri diferite de camere: cameră dublă standard cu vedere la grădină, cameră dublă cu vedere la mare, Junior Suite cu vedere la mare (piscină comună), Suită superioară cu vedere la mare (piscină comună) și Junior Suite cu piscină privată. Suitele sunt mai spațioase și oferă aditional facilități de cafea și ceai.

Drinks & Food
Hotelul ofera variante de demipensiune ( mic dejun si cina bufet) si all inclusiveAll inclusive concept:Breakfast buffet, late breakfast and dinner in main restaurantLunch buffet in the Taverna Blue (12:30 - 03:30 p.m.) One à la carte dinner per stay in the Taverna BlueMineral water, soft drinks, local beer and wine for lunch and dinnerMineral water, soft drinks and local alcoholic beverages in reception bar and at pool bar (10:00 a.m. - 12:00 a.m.)In the tavern: cold & hot snacks (11:00 a.m. - 12:00 p.m. & 04:00 p.m. - 06:00 p.m.)Coffee, tea, cakes and ice cream in the tavern (12:00 p.m. - 06:00 p.m.)The hotel reserves the right to change the details and timings of its All Inclusive without prior notice. Information on opening and serving times will be provided on your arrival.


ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Informatii utile
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare.

Conditii de plata
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor; In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:-    20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;-    40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;-    60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;-    80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;-    100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

Date generale despre documentele de calatorie
Rodos este o insula care apartine Greciei – membra a Comunitatii Europene.Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Protectia datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.


ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018).Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.