Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

MARBELLA CORFU

   Agios Ioannis Peristeron

Descriere

Fabulos 8.8 Booking.com Hotelul situat pe o plaja privata in Agios Ioannis Peristeron este alegerea perfecta pentru un sejur de lux in Corfu, este ideal pentru o vacanta cu familia, o luna de miere romantica, sau o binemeritata pauza de relaxare. Incepand cu 01.01.2018 a fost introdusa taxa locala. In functie de clasificarea unitatii de cazare, aceasta variaza intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte si se va achita de catre turisti la fata locului!

Localizare
Hotelul este situat langa o plaja cu nisip si pietricele (accesul la plaja se face printr-un tunel, sezlonguri si umbrele gratuite pe plaja) din oraselul pitoresc Agios Ioanis Peristeron. Portul din Corfu este la 17 km, iar aeroportul la 30 minute de mers cu masina.

Facilitati hotel
Hotelul ofera urmatoarele facilitati si servicii: receptie 24h, camera pentru bagaje, bancomat, mini market, sala TV comuna, magazine, inchiriere masini si biciclete, siefuri, lift, salon de infrumusetare, room service, calcatorie, curatatorie, spalatorie, 5 restaurante, 4 baruri, acces gratuit la internet WIFI, parcare privata gratuita, inchiriere echipament de tenis, aqua park, divertisment seara, mini club, loc de joaca pentru copii, sporturi nautice pe plaja (contra cost), club de noapte/DJ, animatie, karaoke, tenis de masa, biliard (contra cost), teren de tenis, 2 piscine exterioare (cu apa sarata si cu apa dulce), piscina pentru copii cu tobogan, piscina pentru bebelusi, sala de fitness, centru Spa.

Facilitati camere
Toate camerele au acces gratuit la internet WIFI, TV satelit, canal radio, telefon, frigider, aer conditionat, seif, facilitati pentru prepararea ceaiului si a cafelei, balcon sau terasa, baie cu cada sau dus, uscator de par. Camerele duble standard au 20 mp si capacitatea maxima de 2 persoane. Camerele duble Superior au 30 mp si capacitatea maxima de 3 persoane. Camerele Family au 35 mp, sunt formate dintr-un dormitor si un living cu canapea rabatabila despartite de o usa glisanta si au capacitatea maxima de 2 adulti si 2 copii. Camerele Family Superior au 40 mp, sunt formate dintr-un dormitor si un living cu doua canapele despartite de o usa glisanta si au capacitatea maxima de 4 persoane. 

Sport si divertisment
Oaspetii hotelului au la dispozitie 2 piscine exterioare (apa sarata, apa dulce), piscina pentru copii cu tobogan, piscina pentru bebelusi, sala de fitness, centrul Spa, teren de tenis, inchiriere echipament tenis, aqua park, animatie, divertisment seara, sporturi nautice pe plaja (contra cost), snorkelling (contra cost), scufundari (contra cost), caiac (contra cost), club de noapte/DJ, inchiriere biciclete, darts, karaoke, tenis de masa, biliard (contra cost). 

Drinks & Food
Hotelul ofera demipensiune (mic dejun si cina bufet), pensiune completa (mic dejun, pranz si cina bufet), pensiune completa Plus (mic dejun, pranz si cina, bauturi incluse la mese), sau ultra all inclusive (mic dejun bufet american 07:00-10:00 sau continental 10:00-10:30, pranz bufet 13:00-15:00, cina bufet tematic 19:00-21:30, bauturi alcoolice si non-alcoolice locale 10:00-01:00). Hotelul are un restaurant principal bufet, 4 restaurante A la Carte (italian, grecesc, international, american), un snack bar si 4 baruri.

Facilitati copii
Cei mai mici oaspeti ai hotelului au ls dispozitie: piscina cu tobogane, piscina de mica adancime, mini club (4-12 ani), club pentru adolescenti (12-17 ani), cresa (8 luni-3 ani, contra cost), canale TV pentru copii, loc de joaca in aer liber si in interior, animatie, activitati speciale, jocuri pe plaja, picnic-uri, petreceri. Contra cost: academie de fotbal, academie de dans, supravegherea copilului.  

Spa & Wellness
Centrul Spa ofera o serie de tratemente corporale si faciale (contra cost), baie de aburi (contra cost), cada cu hidromasaj, masaj (contra cost), sauna (contra cost).


ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Informatii utile
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;

Conditii de plata
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor; In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

Date generale despre documentele de calatorie
Corfu este o insula care apartine Greciei – membra a Comunitatii Europene. Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile! Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-I acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Protectia datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.


ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018) Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor. Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.