Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

AEOLOS BEACH RESORT

Descriere

Bine 7.9 Booking.com Hotelul este situat in statiunea Perama, la 100 m de plaja. Pozitionat pe pante luxuriante, care coboara lin spre apele cristaline ale Marii Ionice, inconjurat de 72000 mp de gradini, complexul este locul perfect pentru vacante romantice, departe de agitatie dar aproape de inima orasului cosmopolit Corfu. Incepand cu 01.01.2018 a fost introdusa taxa locala. In functie de clasificarea unitatii de cazare, aceasta variaza intre 0.5eur – 4eur/ camera/ noapte si se va achita de catre turisti la fata locului!

Localizare
Hotelul  este situat in mijlocul insulei Corfu, pe coasta de est, in statiunea Perama, pe o panta inconjurata de vegetatie luxurianta. Distante: 3km de satul de pescari Benitses, 8km de Aeroportul International, 10km de centrul orasului Corfu.

Facilitati hotel
Hotelul ofera urmatoarele facilitati si servicii: restaurant, bar, snack bar, piscina family (cladirea principala, cu bar, sala schimb, dusuri), piscina Lagoon(in mijlocul complexului), terase cu sezlonguri si umbrele gratuite, plaja proprie, prosoape pentru piscina si plaja (contra unui depozit returnabil), polo pe apa, darts, bowling, facilitati pentru copii (loc de joaca, scaune la masa, mini club, mini disco, patut infant, activitati distractive), program animatie de zi si seara cu sporturi, spectacole, competitii (6/7), seara greceasca (o data pe saptamana), receptie 24h, o bautura la sosire, schimb valutar, sala TV, camera pentru bagaje, spalatorie (contra cost), internet WIFI in spatiile publice (gratuit), inchiriere masini, servicii medicale (la cerere, contra cost), baby-sitting (contra cost), magazin de suveniruri, stand de ziare/reviste, sala fitness, centru Spa, statie de autobuz in fata intrarii principale.

Facilitati camere
Toate camerele au: aer conditionat, balcon sau terasa, baie cu cada sau dus, dispenser sampon si sapun, uscator de par, servetele, mini frigider (neaprovizionat), facilitati pentru prepararea ceaiului si a cafelei, TV satelit, telefon direct (contra cost), seif (contra cost, la fata locului), spalatorie (la cerere, contra cost), internet WIFI (contra cost). La Jr Suite si Family Suite se ofera gratuit un cos cu fructe, vin, halate, papuci si cosmetice de lux. Camerele Superior ofera gratuit un cos cu fructe, vin, halate si papuci. Camerele duble si bungalow-urile au capacitatea maxima de 3 persoane. Camerele de tip Family au capacitatea maxima de 4 persoane. 

Sport si divertisment
Oaspetii hotelului au la dispozitie: animatori, divertisment de seara, drumetii, inchiriere biciclete, darts, karaoke, tenis de masa, biliard, sala de jocuri, teren de tenis.

Drinks & Food
Hotelul ofera all inclusive (pana la orele 23:00): mic dejun, pranz si cina bufet in restaurantul principal, o cina per sejur in restaurantul A la carte (cu rezervare si in functie de conditiile meteo), pranz in restaurantul de pe plaja (specific italian), vin, bere si bauturi racoritoare (servite la pahar), la pranz si cina, bauturi alcoolice si non-alcoolice intre 10:30-23:00, gustari la barurile de la piscine intre 11:30-16:00, inghetata in toate barurile intre 10:30-17:30, prajituri intre 16:00-17:00, clatite si waffles la barul de pe plaja intre 15:30-16:30, facilitati pentru prepararea ceaiului si a cafelei in camera (alimentate zilnic), o sticla de apa in camera la sosire. Hotelul are 2 restaurnte bufet (unul pe plaja, deschis pentru pranz), un restaurant a la carte cu specific grecesc, baruri la piscine, bar pe plaja. 

Facilitati copii
Cei mici au la dispozitie loc de joaca, mini club, mini disco, activitati distractive. Hotelul pune la dispozitie scaune inalte in restaurant si patut pentru infant. 


ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Informatii utile
•Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);•Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.•Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.•Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;•Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;•Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.•Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;

Conditii de plata
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)- 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor; In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)- 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii- 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.

Date generale despre documentele de calatorie
Corfu este o insula care apartine Greciei – membra a Comunitatii Europene.Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-I acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.

Protectia datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.


ATENTIE! Conform OG2/ 2018 (https://www.cocktailholidays.ro/documente-certificari/), la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului  informatiile de mai jos: (acestea se descarca de pe link-ul https://oferte.cocktailholidays.ro/04.%20Documente%20Colaborare/Informatii%20Precontractuale/)- INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie- FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie (partea B din Anexa 1 /OG2 /2018)Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.